marți, 20 iunie 2017

Povestea unui premiu cu bătaie lungă

Narcisa a știut mereu să îmi ofere cadouri inspirate. Unele dintre ele au avut legătură cu pasiunea pentru fotografie. Spre exemplu, la o aniversare a ”complotat” cu fratele meu și mi-a cumpărat un aparat foto pe film, cam de aceeași vârstă cu mine, iar  în alt an și-a făcut timp și a mers cu mine pe coclauri ca să admirăm și să fotografiem apusul.
De la acea ”ieșire” datează și fotografia de mai jos (mai precis de aproape 4 ani), pe care anul acesta m-am gândit să o înscriu la concursul de pe Nikonisti intitulat România prin ochii tăi, având ca tematică Flora României.
Deși este o fotografie pe care o apreciez foarte mult (și nu numai eu), experiența concursurilor foto din țară m-a făcut să fiu rezervat în privința șanselor de a câștiga vreun premiu la acest concurs. Însă, zilele trecute, accesând pagina concursului, am avut surpriza să mă regăsesc printre câștigători (locul III).
Și uite așa cadoul de acum 4 ani a fost completat cu premiul de acum. Tare, nu ? :)



Niciun comentariu: