marți, 8 ianuarie 2013

Taramuri Celeste 2 - Rarau

Nu pot deschide acest post fara a va ura - din partea mea si a Narcisei - un sincer La Multi Ani tuturor celor care fie urmariti regulat acest blog, fie va aflati din intamplare pe aceasta pagina.
Acum, cand toata lumea (cred ca) s-a refacut dupa Sarbatori, m-am gandit ca e timpul perfect pentru o noua postare. Contrar asteptarilor, nu va fi una cu subiect de sezon ci mai degraba din "pre-sezon". Este vorba de o iesire pusa la cale ad-hoc de un mai vechi prieten - Bogdan intr-o seara de inceput de noiembrie a anului trecut. Destinatia, la care am si ajuns dealtfel a doua zi dis-de-dimineata, era masivul Rarau, undeva aproape de Statia Meteorologica de acolo. Chiar cum am ajuns acolo, putin dupa ora 6, am avut ocazia sa vedem 2 caprioare pe culmea unui deal; dar distanta si lumina nu ne-au permis sa le fotografiem in cele mai bune conditii. Desi batea un vant de abia te puteai tine pe picioare, peisajul ce ni se infatisa in fata ochilor ne-a determinat sa nu renuntam si in scurt timp am gasit un loc perfect pentru fotografiere - sub o stanca - unde era numai bine de stat. Cum au decurs lucrurile in dimineata aceea vedeti in fotografiile de mai jos :


Tehnica : Nikon D90 + Nikon AF-s 18-105 VR + trepied + telecomanda + Lightroom + HDR Efex Pro

Niciun comentariu: