miercuri, 29 februarie 2012

Suceava in National Geographic Traveler Magazine



Asa dupa cum anuntam intr-o postare anterioara, o fotografie personala ce surprinde un apus de sfarsit de primavara peste satul Moara Carp din judetul Suceava a intrat in atentia celor de la National Geographic si a fost publicatata in editia internationala de martie-aprilie a National Geographic Traveler Magazine sub titlul " A Walk in the Clouds". Pentru moment am primit doar pagina in care a aparut fotografia in format PDF, insa in zilele urmatoare voi primi si revista in varianta printata. Din pacate in Romania revista poate fi rasfoita doar in varianta PDF care poate fi descarcata contra cost de la sectiunea dedicata a site-ului oficial al editorului.
In aceste momente simt o bucurie cumulata : o data pentru ca am avut parte de inca o implinire personala si apoi pentru ca am reusit sa aduc zona in care locuiesc in atentia intregii lumi. Cred ca asta ar trebui sa facem cu totii, fotografii romani (incepatori sau avansati, cunoscuti mai mult sau mai putin), pentru a arata si demonstra tuturor ca Romania este (si) o tara cu locuri si peisaje extraordinare, de o unicitate aparte. Daca editorilor de la National Geographic le-a atras atentia aceasta fotografie si, implicit, ceea ce este reprezentat in ea - un sat de oameni gospodari situat la cativa kilometri de Suceava, ROMANIA - cred ca ne putem astepta ca si altora sa le placa aceste locuri si, de ce nu, chiar sa-si doreasca sa le viziteze.

14 comentarii:

Adi Petrescu spunea...

Foarte frumos! Felicitări! Și nu-i nimic dacă nu avem acces facil și/sau gratuit la revista cu pricina. Important e să ia la cunoștință vesticii bogați, care dau bani să vadă așa ceva. Ghinionul lor că nu au dat peste încă o poză „impresionantă” cu țiganii din românia. :-)

Anonim spunea...

Superb!Felicitari!

Dan Horatiu Popa spunea...

Fabuloasa fotografia ta! Acu', e drept ca, pe ici pe colo, e frumoasa si Romanica noastra, dar nu cred ca se justifica sa ne umflam in pene pe tema asta. Noi nu avem niciun merit, ba, mai mult, am stricat ca niste fraieri cam tot ce se putea strica. In cazul acestei fotografii e vorba de arta celui care a apasat pe butonul declansatorului. Felicitari!

Alin C Dirtu spunea...

Vreau sa va felicit din toata inima !!! Sunt un roman aflat pentru moment peste hotarele tarii noastre, la fel ca si dumneavoastra pasionat de fotografie si realizez ce inseamna o astfel de reusita!
Inca o data felicitari!

Alin Dirtu

Marius Visan spunea...

Felicitari

Anonim spunea...

Felicitari.Superba.....

Anonim spunea...

Felicitari! :)

Ana spunea...

Ooo! :) Satul bunicilor mei! Ce mult m-a bucurat aceasta stire! :)

FELICITARI!

Ana spunea...

Super! E satul bunicilor mei! Cat am mai hoinarit pe dealurile acelea molcome! Si cat mi-am dorit sa surprind si eu toate frumusetile de le-am vazut de-a lungul timpului! Tare m-a bucurat stirea aceasta!

FELICITARI! E o fotografie foarte frumoasa!

Anonim spunea...

Felicitari, este extraordinara! Ai reusit sa redai atat de bine culori si forme, iar norul completeaza perfect!
As vrea sa te intreb, eu fiind nou pe National Geographic, daca ai adus vreo modificare fotografiei inainte de a o incarca (m-am informat la ei pe site, dar vreau sa fiu sigur).

POMPILIU SIMION spunea...

Felicitari! Superba fotografie! Eu sunt un fotograf amator, care nu are dslr, dar as fi interesat, care a fost traseul pe care ai mers, de au aflat cei de la National Geografic, de aceasta poza? Pentru ca in acest fel, si altii sa poata sa-si faca cunoscute frumusetile patriei noastre prin fotografii artistice.
Cu multumiri,
Pompiliu Simion
pompiliu.simion@gmail.com

Gabriel MARIAN spunea...

Va multumesc tuturor!
@Anonim - fotografia nu a primit decat corectii de contrast, luminozitate si saturatie - toate in limitele bunului simt. De altfel fotografia finala nu difera foarte mult de varianta bruta (raw). Cei de la Nat Geo nu accepta fotografii asupra carora s-a intervenit excesiv sau asupra carora s-au facut modificari (manipulari).
Ganduri bune tuturor!

Andrei spunea...

Felicitari pentru fotografie, in primul rand,iar in al doilea rand, FELICITARI pentru faptul ca a fost publicata intr-o revista cu un nume atat de cunoscut!Fotografia este superba, compozitia, culorile, expresivitatea grandiosului nor...e superba! Astfel de fotografii (ma refer la spectaculozitate si nu la tehnica ei), cu ajutorul unor aparate foto nu foarte scumpe si a unei oarecare experiente in domeniul foto, se pot obtine cam peste tot in Romania noastra atat de bogata si de surprinzatoare uneori ca flora, relief si fauna! Din pacate eu ma aflu acum intr-o tara careia ii lipseste toate acestea si de aceea abia astept un concediu acasa sa-mi pot face de cap cu aparatul pe dealuri, campii si prin paduri. Felicitari din nou pentru fotografia cu pricina si imi plac foarte mult si restul pozelor de pe blogul tau!

DanaRoscata spunea...

Intr-adevar avem cu ce ne mandri si peste hotare, datorita talentului vostru, dragilor.

Felcitari din toata inima, va transmite si o ploiesteanca ce va admira !