miercuri, 28 septembrie 2011

Insectar de toamna

Probabil sunt putini aceia dintre voi (cei care cititi aceste randuri) care sa nu isi aduca aminte de insectarul pe care trebuia sa il faca orice elev de scoala generala, pentru ora de biologie. Ne-am adus aminte de acesta dupa o iesire matinala prin imprejurimile blocului, cand am descoperit un adevarat paradis al fluturilor si al insectelor in general. Desi data din calendar parca nu se potrivea cu ceea ce vedeam in natura, am savurat momentul si am imortalizat cateva exemplare, spre postare in insectarul digital, respectiv acest blog.
Este prima astfel de incercare, asa ca fiti blanzi cu criticile :).



 
 
 
 
 
 

UPDATE



3 comentarii:

Unknown spunea...

EXCELENT!

Unknown spunea...

Sunt superbe pozele. Am un nikon d5100 cu un kit lens (18-55mm), si acum ca am vazut pozele tale, imi doresc un tamron 70-300. :D

ATO spunea...

Dar fotografiile sunt superbe! Cred ca imi voi lua si eu un TAMRON 70-300!FELICITARI !