miercuri, 17 august 2011

Jurnal de Vacanta ... partea a II-a

Ca sa nu ne plictisim prea mult acasa sau prin diverse locuri unde am fi putut ajunge, am hotarat sa impartim concediul estival de anul acesta in 2 parti. Despre prima parte v-am povestit deja intr-un post anterior, iar acum va povestim si despre a II-a parte, recent incheiata :(.

Pentru ca nu ne place sa stam prea mult intr-un loc decat daca e neaparat nevoie, am ales sa petrecem cele 7 zile ramase din concediu in diferite locuri. Am inceput de marti, pentru ca luni a fost zi de pregatiri si ceva treaba ”pe langa casa”, iar destinatia stabilita a fost orasul Targu Neamt. Acolo am vizitat principalul punct de atractie din zona – Cetatea Neamtului, obiectiv ce a trecut recent printr-un amplu proces de restaurare. A fost o incursiune foarte interesanta in istoria locului cu scene si momente frumos reproduse. De acolo, alungati de ploaie, am plecat spre Bicaz, inconjurand lacul Izvorul Muntelui, fara sa ratam Bojdeuca lui Creanga de la Humulesti; pe drum atmosfera incarcata ne-a oferit peisaje dintre cele mai spectaculoase si bineinteles ca asta a determinat numeroase opriri. Intr-un final am ajuns la Barajul Bicaz, loc unde intentionam sa ne cazam; asa s-a si intamplat, alegand sa innoptam intr-un loc unde mai fusesem in urma cu 2 ani. Si asta pentru ca am reusit sa negociem un pret bun si pentru ca aveam o priveliste deosebita.

Am lasat bagajele in camera recent inchiriata dupa care am mers chititi sa ne plimbam cu hidrobicicleta; numai ca odata ajunsi acolo am aflat ca acest gen de ambarcatiuni fusesera scoase din uz, iar singura ambarcatiune disponibila era vaporasul care si el era plecat in acel moment. Asa ca ne-am intors la cabana (locul unde eram cazati) si am pregatit cele necesare pentru gratarul mult-asteptat. Si asa am incheiat seara zilei de marti - cu mici, ceafa, piept de pui, o chitara, bere si multa distractie :) ... Noi, Ciprian si Sanziana si parintii nostri.

Pentru a doua zi (miercuri) planul era sa mergem la Strandul din Piatra Neamt, insa, datorita vremii capricioase, ne-am multumit sa “urcam” pe muntele Cozla cu telegondola. A urmat apoi drumul de intoarcere spre casa, din care ne-am abatut putin pentru a vizita Manastirea Varatec.

Restul de zile le-am petrecut fie acasa, fie la parinti, fie vizitand Cetatea de Scaun a Sucevei, unde am prins ultima zi a Festivalului de Arta Medievala.

Cam asta a fost pe scurt partea a doua a concediului nostru. Restul ... sunt fotografii :).


Niciun comentariu: