luni, 18 iulie 2011

Photo of The Week ... again

Fara sa imi fi propus sa fac din asta o traditie, iata ca la scurta vreme de la primul titlu de "Photo of The Week" castigat cu fotografia Petece, astazi am primit aceeasi "distinctie" din partea site-ului Photography BLOG pentru fotografia "Going HOME", pe care o puteti (re)vedea AICI.
Pentru cei care nu stiu, Photography BLOG este un site britanic de recenzii (review-uri) pentru camere foto, obiective, accesorii, imprimante, accesorii, softuri si tot ce are legatura cu lumea fotografiei. Conform spuselor editorului Photography BLOG, numarul de vizitatori lunari ai site-ului sus-amintit ajunge la 1,2 milioane.
Photography BLOG este membru al DIWA organisation , din care mai fac parte LETSGODIGITAL.ORG, FOTOPOLIS.PL, DIGITALKAMERA.DE si alte site-uri dedicate fotografiei din diverse tari.
Multumesc si pe aceasta cale celor care m-au votat si celor care imi apreciaza fotografiile.

UPDATE
Cu o zi inainte de aniversarea unor ani frumosi, am aflat ca o alta fotografie de-a mea a fost desemnata "Photo of The Week". Este vorba de fotografia "A New Day" pe care o puteti vedea AICI.

Niciun comentariu: