marți, 21 iunie 2011

Studentia prin obiectiv

Intr-o buna zi, urmarind noutatile de pe portalul Orasul Suceava, mi-a sarit in ochi un concurs de fotografie si bineinteles ca mi-a captat toata atentia. Tema era "Studentia prin obiectiv" si, dupa ce am facut un inventar al fotografiilor din ultima vreme, mi-am dat seama ca aveam 2 care se incadrau in tema, asa ca am zis ca n-ar fi rau sa particip. Erau 2 fotografii surprinse la un camin studentesc din Iasi - una care prezinta aspectul exterior al caminului - cu borcane de mancare la geam, rufe si chiar un steag, iar alta care surprinde o discutie de pe coridor intre studenti.
Concursul a fost organizat de Galleria Mall din Suceava, iar premiile destul de tentante. Pe 8 iunie primesc un mail de la organizatori in care mi se comunica sec castigatorii :
Locul I Gabriel Marian
Locul II Dina Cepeliuc
Locul III Popescu Dana
Locul IV Poraicu Oana
Locul VI Craciunescul Adrian
mentiune Crijanovschi Anastasia
mentiune Mateiov Vlad
mentiune Mihalache Simona
mentiune Stafie Ovidiu
mentiune Vlad Purice
Ma uit mai bine, ii spun Narcisei si apoi ne dam seama ca cel de pe locul 1 nu putea fi altul decat mine.
Acum, dupa ce a trecut euforia castigarii acestui concurs, imi dau seama ce noroc am avut, pentru ca era cat pe ce sa il ratez, iar fotografiile au fost facute fara sa ma gandesc la vremea respectiva ca voi participa si chiar voi castiga un concurs cu ele.
Multumind organizatorilor si pe aceasta cale pentru premiu, postam si aici fotografiile castigatoare.


Niciun comentariu: