duminică, 28 iunie 2009

Primul Premiu

Cine nu isi mai aduce aminte de primul premiu de la scoala? Daca ati retrait acele momente, stiti deja ce sentiment ne incearca acum.
Asadar, iata ca dupa prima expozitie din tara a venit si un prim premiu oferit de OrasulSuceava.ro si Primaria Suceava in cadrul concursului Suceava, Inima Mea, care a reunit cele mai reusite fotografii ce aveau legatura cu municipiul Suceava.
Desi a fost vorba de locul 3 obtinut in cadrul acestui concurs, putem spune ca suntem multimiti de aceasta distinctie si pentru asta vrem sa multumim organizatorilor si celor care au jurizat acest concurs : fotografii Petru PALAMAR şi Marius ŞUIU.
Mai mult detalii despre ce a insemnat acest concurs gasiti pe site-ul OrasulSuceava.RO

3 comentarii:

Anonim spunea...

Premiul intai sau premiu de participare ??? Hi hi hi.
Bobita Catusanu.

Gabriel MARIAN spunea...

Tu si de ziua ta ai glume in program ? :))

Ghiocelul Salbatic spunea...

Re , ma numesc Chirila Bogdan , sunt si eu din Suceava si am si eu blog ( www.chirilabogdan.wordpress.com ) ... id meu este bodosv , da-mi add si mai vorbim !